Forum www.amarilloadamek.fora.pl Strona G│ˇwna FAQ U┐ytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj Rejestracja
www.amarilloadamek.fora.pl
turnieje fifa
 ale tylko wirtualna . Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
trener
trener



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:42, 05 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

czy akry┼╝el star nails jest dobry?
[link widoczny dla zalogowanych]
we wrzesniu kładę się znów do szpitala na scyntygrafię całego ciała, żeby zobaczyć co sie dzieje i czy wszystko jest ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mog─Ö spa─ç, w ci─ůgu dnia nie mog─Ö normalnie funkcjonowa─ç, denerwuj─ů mnie dzieci ┼╝e czego┼Ť ode mnie chc─ů. [link widoczny dla zalogowanych] D┼éu┼╝ej ju┼╝ w tym kraju wytrzyma─ç si─Ö nie da Zabieram wi─Öc zabawki i szukam lepszej piaskownicy.
Befsztyk (230 g) hej,dziewczyny!Jeste┼Ťcie tu jeszcze? I zawsze s┼éysze od lekarzy : ..i jeszcze te wyjazdy rodzinne...ahhh jaki ten zywiec przyjazny rodzinie ;D potwierdzeniem mojego braku nerw├│w w zwyk┼éym, codziennym ┼╝yciu jest moja postawa przy egzaminach (4 lata temu zacz─Ö┼éam studia ) Dziewczyny wychodz─ů z siebie a ja sobie siedz─Ö jak gdyby nigdy nic. [link widoczny dla zalogowanych]
cze┼Ť─ç.. Ja wykluczy┼éam przede wszystkim s┼éodycze, kt├│re poch┼éania┼éam w du┼╝ych ilo┼Ťciach. Rozumiem ze nie masz jeszcze Alberta Health Card. pisa┼éy┼Ťmy ju┼╝ wiele razy o makija┼╝u permanentnym, wystarczy przejrze─ç w─ůtek, nie jest taki d┼éugi. Witajcie, dzi┼Ť zacz─Ö┼éam 6 Weidera, jednak zastanawiam si─Ö czy ona na pewno jest dla mnie, opisz─Ö wam swoj─ů sytuacj─Ö. rach ciach. Koniec wskazowki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wszystko wskazywalo na to ze ktos pomylil badania i ze to stara tokso, ale z uwagi na to ze njei byly do konca jasne wyniki nawet specjalista rozkladal rece i profilaktycznie kazal do konca ciazy brac antybiotyk...
[link widoczny dla zalogowanych]
spoko jezeli ktos umie to robic i robi to dobrze to ja jestem za tym. *********@-@-@
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...

to mog─ů byc k┼éykciny konczyste [link widoczny dla zalogowanych] narcotic thrust - when the dawn breaks
oczywiscie do Lenczewskiego i wpisa─ç go jako lekarza prowadz─ůcego i zapisac si─Ö na list─Ö rodz─ůcych. 1.Kini─Ö por├│wna┼éby┼Ť do.../zwierz─ůtko np tygrysica,kotka itp/ Jestem bardzo zadowolona z fryzury jak─ů mi doradzi┼éa fryzjerka,fryzura sama ┼Ťwietnie si─Ö uk┼éada,a o to mi w┼éa┼Ťnie chodzi┼éo przed kazdym razem mysle sobie - zrobie to , poczuje sie lepiej i juz nie bede... Buty to sprawa tego, jki aparat mamy. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Byl ciemny kolor i postanowilam go rozjasnic wiec poszlam do fryzjera i zrobil mi pasemka koloru papugowego (czyli r├│┼╝nokolorowe). mam kostium zielony,jest to ciemnny odcie┼ä no ale bez przesady.Jaki powinien by─ç cie┼ä do oc┼╝├│w oraz co z ustami??? Wszystko Ok.dolegliwo┼Ťci min─Ö┼éy i mam nadziej─Ö ┼╝e nie wr├│c─ů.Zosta┼éo tylko pragnienie, ┼╝┼éopie jak smok. Wam r├│wniez zycze tyle wytrwa┼éo┼Ťci Wi─Öcej na temat czyszczenia z─Öb├│w >>> So lonly, so lonly(...)terere terere.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-ponadto wa┼╝ne s─ů tak┼╝e Twoje oceny na ┼Ťwiadectwie, bo tutaj nie ma egzamin├│w wst─Öpnych, czyli kierunkowych /np.z biologii je┼Ťli medycyna/, poza j─Öz.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wielki dzieki za porady..
[link widoczny dla zalogowanych]
a tutaj okazuje sie ze jeszcze wiecej mo┼╝e by─ç???????
A ja nie wiem co wy wszyscy macie do pajakow ze sie ich tak boicie One bardziej sie boja was niz wy ich, mam w domu 2 ptaszniki bialokolonkowe samca i samice oba sa ogromne i nie zamienilbym ich na zadne inne zwierze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac

Dlatego zapraszam na forum wszelkie osoby odchudzaj─ůce si─Ö bez wzgl─Ödu na to jaka metode preferuja by─ç mo┼╝e pomozecie innym albo ktos doradzi wam [link widoczny dla zalogowanych] Oj..do 19 czas szybciutko minie, wieksza czesc dnia juz za Toba
a dziennikarze tylko na to czekaja by zrobic zdjecie i pokazac jaka to ona jest brzydka Witam. pozdrawiam no dok┼éadnie..najgorszy jest ten l─Ök przed kolejna bezsenna noc─ů. Chcia┼éabym mie─ç ┼éadn─ů, kszta┼étn─ů, uniesion─ů pup─Ö, ale nie chc─Ö ┼╝eby schud┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
Po norprolacu funkcjonuj─Ö zupe┼énie normalnie, tak jakbym nie bra┼éa ┼╝adnego leku. M├│j mail Teraz mam inny problem - okres pojawia mi sie raz na 3 mce a teraz mam jakis taki strasznie sk─ůpy jak nigdy... Nie wiem jak z tym walczy─ç. Witam. ... cena.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mozna to nazwac rasizmem czy jak sie chce, ale jedno wiem na pewno, wole nie mieszkac, pracowac ani nie zadawac sie z zadnym Kurdem, Turkiem itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
20min cia┼éo zaczyna pobiera─ç energi─Ö z tkanki t┼éuszczowej, wcze┼Ťniej si─Öga po energi─Ö naj┼éatwiej dost─Öpn─ů czyli spalasz to co aktualnie zjad┼éa┼Ť. ale to jest takie miejsce gdzie niestety faceci uwielbiaja dotykac!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych] Troch─Ö si─Ö boje bo b─Öd─Ö mieszka┼éa w tureckiej rodzinie...( taka wymiana) czy mog┼éyby┼Ťcie cos wi─Öcej napisac o tym miejscu??
hehehe. Zabawiac si─Ö pod prysznicem oczywi┼Ťcie te┼╝ bardzo lubi─Ö B┼éagam nie mog─Ö pozwoli─ç sobie na le┼╝enie w domu na zwolnieniu,boj─Ö si─Ö ,┼╝e to b─Ödzie nie uniknione,ale mo┼╝e macie podpowied┼║ czy kosmetyczka mo┼╝e pom├│c w tak zaawansowanym stanie? Jest po prostu Je┼Ťli chodzi o cen─Ö nie b─Öd─Ö podawa┼éa na forum na pewno nie chceli by aby o kosztach rozmawia─ç przy publice mog─Ö powiedzie─ç, ┼╝e nie s─ů drodzy a repertuar jest taki jaki sobie zechcecie, wszystko do ustalenia. [link widoczny dla zalogowanych]
uwa┼╝ajcie dziewczyny , bo tej zupie jest efekt jo-jo niestety Lepiej od razu i┼Ť─ç do gina, ┼╝eby przepisa┼é co┼Ť dopochwowego. ale sproboj jak wytrzymasz krocej to tez bedzie ok kazdy dzien bez jedzenia to olga dla naszego przewody pokarmowego Wielka szkoda Fryzjer si─Ö za┼éama┼é, bo niby z czego mia┼é poprawia─ç... i szczerze mowiac, boli bardzo, ale zagryzam zeby - zostal mi tylko centymetr a mialam 6,5. Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
trener
trener



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 10:44, 05 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

Chciałabym znaleźć pracę na wakacje w charakterze opiekunki we Wrocławiu.
[link widoczny dla zalogowanych]
robila tak ktoras?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ewentualnie jak na twarzy sprzedaj─ůcego zobaczysz idiotyczn─ů min─Ö to? [link widoczny dla zalogowanych] marta, tatiana i pozosta┼ée dziewczyny piszcie co u was.
Ja mieszkam w niewielkim miasteczku i pewna dziewczyna spotyka┼éa si─Ö do┼Ť─ç cz─Östo z naszym m┼éodym , nowym wikarym, troch─Ö to by┼éo dziwne, bo oni naprawd─Ö cz─Östo wyje┼╝d┼╝ali, wychodzili gdzie┼Ť, poprostu cz─Östo byli ze sob─ů. Mam pro┼Ťb─Ö podasz mi adres kursu na kt├│rym by┼ée┼Ť ? cicho si─Ö tu zrobi┼éo... moze by─ç nawet jab┼éko, cokolwiek ... ale do rzeczy... [link widoczny dla zalogowanych]
48 godzin i 1700 z┼é, je┼╝eli mija 2 doba wszyscy powoli si─Ö zaczynaj─ů denerwowa─ç bo inni czekaj─ů . I oczywiscie ze nie moga napisac ze to moze byc pozytywne bo to by podwazalo cala piramide zywieniowa. bior─ů za wycen─Ö mieszkania 300 z┼é +VAT... nie wiem dlaczego go wybralam Jedyny preparat to spray o nazwie MORTAIN (albo Motrein). Sama jestem prostym u┼╝ytkownikiem i kiedy wysz┼éam tu po raz pierwszy, zada┼éam pytania i otrzyma┼éam odpowiedzi. I JAK TU ┼╗Y─ć ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny popieram to co pisa┼éa kole┼╝anka go┼Ť─ç i zgadzam si─Ö z ni─ů we wszystkim co napisa┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
a mi sie humor poprawil osoba o tak przecietnej urodzie stala sie mega gwiazda i symbolem seksu hoh. teraz dobijam do 50-60minut na orbim przy 65-75% t─Ötna max.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przeka┼╝e koledze ┼╝e ,si─Ö do czego┼Ť przyda┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö ka┼╝dej dobrej duszyczce za odpowied┼║. [link widoczny dla zalogowanych] Czy sprz─Öt pomo┼╝e?
ciuchy z H&M s─ů szmatowate, swetry szybko si─Ö mechac─ů, bluzki przecieraj─ů, no, spodnie jeszcze w miar─Ö miar─Ö ale szybko trac─ů kszta┼ét - niestety... Sciskam wszystkie forumowiczki akryl i ┼╝el jest ok,je┼Ťli nie wiecie co wybra─ç proponuj─Ö raz zrobi─ç sobie akryl a raz ┼╝el.Jak czyta┼éam wpisy to w tych salonach takie g┼éupoty wam m├│wi─ů ┼╝e a┼╝ g┼éowa boli.Akryl zdejmujemy mocz─ůc w acetonie,mo┼╝na bajery z akrulu zrobi─ç(kwiatki itp.) ┼╝el nie wolno zrywa─ç ,pi┼éujemy a┼╝ do swojej p┼éytki.Jak nak┼éadacie ┼╝el czy akryl nie pozw├│lcie ┼╝eby w salonach mocno pi┼éowa┼éy wasz─ů p┼éytk─Ö paznokcia ,b─Ödzie cienka jak papier TYLKO LEKKO MATOWIMY!Dobre ┼╝ele nie odchodz─ů,zabezpieczamy brzegi paznokcia(zamykamy)┼╝eby powietrze nie dosta┼éo si─Ö,cz─Östo zapominamy skupiaj─ůc sie tylko na p┼éytce i kszta┼étu zeby pi─Öknie wygl─ůda┼é.Ja robi─Ö ┼╝el ,akryl,(na formie i tipsie),fiberglass.Nie by┼éam takazdolna jak wy ,posz┼éam na kurs.Je┼Ťli macie jakie┼Ť pytania piszcie ch─Ötnie pomog─Ö gg10676899.Pozdrawiam wszystkie zapalone panie.przepraszam za b┼é─Ödy ort. Ale to ju┼╝ zaczyna si─Ö zmienia─ç, i g├│ruje raczej w cz─Ö┼Ťci azjatyckiej. mystoryof a u jakiego lekarza by┼éa┼Ť i w jakiej klinice w warszawie [link widoczny dla zalogowanych]
w lewo przy ┼Ťcianie i w prawo ,patrz─ůc na wprost . @chce kotka, jeszcze dodam tylko cos o frustracji i wypinania sie na wszystkie problemy, jak kto┼Ť ma takie podej┼Ťcie i nie umie zmieni─ç przekona┼ä, to nic z tego ie b─Ödzie. I co zauwazylam ,ze nie smakuje mi kawa, nawet najlepsza smakuje jak Inka. W rzeczywisto┼Ťci wygl─ůda troszeczk─Ö gorzej aczkolwiek i tak zaj**i┼Ťcie. W ka┼╝dym b─ůd┼║ razie ubra┼éam dwa swetry grube skarpetki nal┼éam wody do termoforu i przykry┼éam sie kolderk─ů Jest mi┼éy, fajny i bardzo go kocham, ale niestety nasz seks to totalna pora┼╝ka. zjem 500kcal za du┼╝o to w godzink─Ö to spal─Ö poprzez wysi┼éek fizyczny, ale to si─Ö nie zdarza, co mnie bardzo cieszy, bo chyba najlepsza jest ta wiedza, ┼╝e mo┼╝na sobie zaufa─ç, ┼╝e ma si─Ö to pod kontrol─ů, prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

posiekalam glowke kapusty-bardzo pracochlonne bllllleeeeeee....
[link widoczny dla zalogowanych]
i tak do końca życia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przeka┼╝e koledze ┼╝e ,si─Ö do czego┼Ť przyda┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak m├│wi Robert T. [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanie do zaczarowanej_polany;-jaki typ orbitreka firmy maxxus kupi┼éa┼Ť?
Najlepszym sposobem ┼╝eby si─Ö o efektach przekona─ç jest praktyka.Nie musisz robi─ç wi─Öcej ni┼╝ 10 dni,to nie jest konieczne powodzenia innym w walce z tym 'pieronstwem' flumycon tez mam Takie, kt├│re nie my┼Ťl─ů tylko o ciuszkach i tipsach. a czy ktos wie jaki srodek bez recepty mozna zastosowac,zamiast gynalginu?prosze o odpowiedz [link widoczny dla zalogowanych]
bardzo chc─Ö dozna─ç mega odlotu... tak ma powsta─ç kilka warstw; Od kiedy pozbylam sie candidy i odbudowalam prawidlowa flore bakteryjna, odzywiam sie prebiotycznie i praktycznie vegan, nie mam zadnych problemow z brzuszkiem. kiedys bra┼éam stilnox i m─ůz m├│wi┼é ze stasznie sie rzuca┼éaM w nocy .. Aleks budzi si─Ö ju┼╝ od pi─Öciu dni z suchym pampersem, p├│ki co nak┼éadam mu jeszcze, ale mo┼╝e nied┼éugo nie b─Ödzie takiej potrzeby... Hejka! Dzi─Öki Bomba, swego czasu te┼╝ mi to pomaga┼éo - kiedy bra┼éam pigu┼éki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zaczela mi podawac jakie┼Ť tabletki ktore zawieraja te pierwiastki , jadam tez duzo owocow i rzucilam palenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] search_result.php?keywords=cellasene&osCsid=c9e51164ad6dd3c2 b27f4819e4848aeb leci takim zygzakiem, operacje mialam na poczatku lutego tego roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem na polnocy ale z tego co wiem to na poludniu ciezko rpzetrwac. [link widoczny dla zalogowanych] kup sobie jakas bardzo delikatna oliwke dla dzieci i masuj blizne oliwka.
Chc─Ö si─Ö jej pozby─ç i lekko wyrze┼║bi─ç brzusio :> Dzisiaj rozpocz─Ö┼éam sw├│j drugi dzie┼ä z A6W i powiem wam ┼╝e ju┼╝ jest mi ci─Ö┼╝ko, a┼╝ boj─Ö si─Ö pomy┼Ťle─ç co b─Ödzie potem Ale wie┼╝e ┼╝e dam sb rad─Ö :. bowiem my nadal nie wiemy czy tutaj, czy w Polsce, co z goscmi ehhhhh dlugi temat i szkoda gadac najchetniej bym wziela slub w malym kosciolku przy najblizszej rodzinie, albo po prsotu uciekla, by robic jak najmniej zamieszania, ale przy moim TZ to nie wchodzi w gre on chce wesela iscie z bajki, ktore pewnie bedziemy potem splacac przez pare lat W badaniach klinicznych na ma┼éych grupach pacjent├│w z prawid┼éow─ů ilo┼Ťci─ů plemnik├│w w ejakulacie stwierdzono, ┼╝e preejakulat w og├│le [1] nie zawiera┼é plemnik├│w lub zawiera┼é ich bardzo ma┼ée ilo┼Ťci, do tego o upo┼Ťledzonej ruchliwo┼Ťci [2]; ┼╗adne pieni─ůdze a masz dos┼éownie wzystko. Jak my┼Ťlicie? [link widoczny dla zalogowanych]
Jakos nie jestem sobie w stanie tego wyobrazic... Wi─Öc ja mam cos takiego,┼╝e moje wlosy bardzo si─Ö pusz─ů.;(.Np.Nie robi─ů mi si─Ö loki tylko taki puch a tylko ko┼äc├│wki w┼éos├│w zwijaj─ů si─Ö w jednego du┼╝ego loka. co do londynu - ja tam jezdze do pracy, ktora jest super i na zarobki tez nie moge slowa zlego powiedziec. -wszyscy , a szczegolnie rodzina me┼╝a bardzo mnie szanuj─ů by┼éam raz i wystarczy Nie wiem co mam teraz robic czy jechac znowu na posiew i wymaz czy do prywatnego dermatologa moze ktos mial podobne objawy do moich i sie z tego wyleczyl? Zesp├│┼é cie┼Ťni kana┼éu nadgarstka - jest to zesp├│┼é objaw├│w spowodowanych uciskiem nerwu w kanale nadgarstka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin