Forum www.amarilloadamek.fora.pl Strona G│ˇwna FAQ U┐ytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj Rejestracja
www.amarilloadamek.fora.pl
turnieje fifa
 Jak was zawieje to zapalenie okostnej i koszmar .. Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla
trener
trener



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 7:46, 11 Kwi 2014 Powrˇt do gˇry

tez mam kręcone kasztanowe włoski kocham je...krecone sa the best....a polecam krem matrix albo sunsulk balsam one sa the best +dobry fryzjer ktory to zetnie ladnie
[link widoczny dla zalogowanych]
za granica duzo mulzumanek idzie do lekarzy co robia operacje plastyczne i chca zeby im cos tam w pochwie zszyli. a jak ja rodzilam, to tez sal zabraklo i upchneli mnie na oddzial zakazny czy jakos tak, no i za kazdym razem, jak wszedl ktos do sali to sie na mnie krzywo patrzyl i maz ciagle tlumaczyl, ze tam rodze bo inne porodowki zajete.
czarodziej niesamowity.ale na pierszej wizycie to w tyłek po palcu wchodzi,potem jest tragedja bo ma juz nas w dupie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i jak karola udalo Ci sie?

nie wa┼╝─Ö si─Ö ale po obwodach widz─Ö ┼╝e schud┼éam (to ju┼╝ 10 dni), Rollliza boj─Ö si─Ö tego co m├│wisz ┼╝e w 2 tygodniu przybra┼éa┼Ť ok 1,5 kg....????? [link widoczny dla zalogowanych] A mam pytanko dla dziewczyn po operacji.
guma i kawa┼é szmaty, no i oczywi┼Ťcie znaczek (warty koniec konc├│w reszte swojej ceny, po po odliczeniu 10z┼é na produkcj─Ö) R├│┼╝ni─ů si─Ö kolorem, maj─ů inny odcie┼ä zieleni i nie ma na kapsu┼ékach firmowego znaczka !!! to zmeczenie sorki . Mnie utrzymuje przy zyciu mysl,ze za niedlugo Swita i bedzie mozna zjesc cos dobrego. I ju┼╝ po obiadku By┼é gotowany kurczaczek i kawa┼éek pysznej wieprzowinki. [link widoczny dla zalogowanych]
kupi┼éam wczoraj podobn─ů ( bez ┼Ťci─ůgacza) za 40 z┼é. Za┼éama┼éam si─Ö troszk─Ö bo w domu mam koty a w┼éa┼Ťciwie to mia┼éam. nie nie do Ciebie oczywiscie tylko do niejakiej/kiego adelajjjjdea potrzebuje si─Ö dowiedziec jaki jest tytu┼é piosenki i ewentualnie gdzie j─ů mo┼╝na zdobyc kt├│rej s┼éowa id─ů tak: no comment Mam przykre do┼Ťwiadczenie sprzed 2 lat z DR PAJ─ůKIEM kiedy uwa┼╝a si─Ö jaza wyleczon─ů ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba dawno tu nikogo nie było...
http://www.fetalecho.pl/content/show/lista_le karzy_z_certyfikatami_umiejetnosci_w_zakresie_echokardiograf ii_i_kardiologii_prenatalnej ,84.html
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowa szminka, balsam czy tusz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak sie zaczely mrowienia jakis przeskakiwania w okolicy troczka zginaczy to rodzinny wyslal mnie do reumatologa.

otaczaj─ů nas chyba same frustratki, kt├│rym si─Ö wydaje, ┼╝e ponad 70 cm to talia idealna i poni┼╝ej tego rozmiaru zej┼Ťc nie mo┼╝na
[link widoczny dla zalogowanych]
On nie chce sie leczy─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli jest to tajemnic─ů - zrozumi─Ö
Wlasnie w tym problem bo nie mam tyle czasu, musze sie tej blizny pozbyc jak najszybciej, mam po prostu pewne powody dla ktorych musze ja wybielic.
A chcesz rodzić naturalnie czy poprzez cc??..a co do obłożenia to widzę że będzie duże...heheh sporo nas w jednym terminie Będzie wesoło....
manius30
Stawka do uzgodnienia...Prosz─Ö o kontakt mailowy - maciejewska_jus tyna@interia.pl lub tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

R├│wnie┼╝ nie kaza┼éa mi przemywa─ç tego wod─ů utlenion─ů ani smarowa─ç tribiotykiem. [link widoczny dla zalogowanych] co to b─Ödzie, co to b─Ödzie
b maja sporo cukru Jeszcze jutro i b─Ödzie z g├│rki. A co tematu rodzenia w prywatnej klinice to te┼╝ jestem zdania ┼╝e wol─Ö zap┼éaci─ç w recepcji okre┼Ťlon─ů sum─Ö ni┼╝ zastanawia─ç si─Ö ile w┼éo┼╝y─ç do koperty wszystkim po kolei... maja wplyw na nasza mase (ja jestem osoba ktora swego czasu wchlaniala odzywki bialko-weglowodanowe aby przytyc i chodzila 2 lata na silownie - efekt 7 kg w gore - nieduzo chyba jak na 2 lata?). Latami mo┼╝emy nosi─ç w sobie ÔÇ×dzikich lokator├│wÔÇŁ, nie zdaj─ůc sobie z tego sprawy. [link widoczny dla zalogowanych]
Sama tego nie rozumiem. By┼éam dwa razy, faktycznie porz─ůdny, tzn m├│wi o wszystkim , nic nie ukrywa Kilka lat temu mia┼éam te dolegliwo┼Ťci, ale po cyklu wizyt u masa┼╝ysty- kr─Ögarza przesz┼éo! Torb─Ö mi zabrano... Gratulacje!!! baby toonight\ co┼Ť takiego jak co┼Ť to prosz─Ö powiedzcie bo bardzo mi zale┼╝y pozdrawiam i za braki w tekscie przepraszam Trzeba wierzyc, ze sie uda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
3.Parestezje w obr─Öbie ca┼éej reki - nie tylko w obszarze unerwienia n.po┼Ťrodkowego co jest spowodowane istnieniem ga┼é─Özi ┼é─ůcz─ůcych pomi─Ödzy nerwem po┼Ťrodkowym i ┼éokciowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie psze o wyj─ůtkowych przypadkach facet├│w idiot├│w i lalkach barbisiach.Pisze o facetach kt├│rzy maja rozum w g┼éowie a nie miedzy nogami.A nawet jesli na moment taki jeden czy drugi zg┼éupieje to szybciutko wieje od silikonowych rozum├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
tam parcuje juz 2 lata, mowi, ze jest ok,.

Jak ┼╝yj─Ö nie siedzia┼éam z przyjacielem facetem studiuj─ůc anatomi─Ö jego twarzy Dla drugiej strony rzecz te┼╝ jak najmniej wskazana.
[link widoczny dla zalogowanych]
- no, ┼╝eby na pocz─ůtek deliaktnie si─Ö potraktowa─ç, w sensie, ┼╝e jak b─Ödziesz wiedzia┼éa, ┼╝e jesz mniej - to nie b─Ödzie to dla Ciebie takie straszne psychicznie )? POLECAM PANA SEBASTIANA Z VINCI NA ZAKOPIA┼âSKIEJ , jest bardzo dobry , LECZ CENY W TYM SOLONIE s─ů mega , np w tesko w Vinci maj─ů o wiele taniej ,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

S. [link widoczny dla zalogowanych] Sama nie wiem,co sobie wyobrażałam-chyba,ze waga podskoczy momentalnie o 5 kilo w górę Ale jest w normie,czyli ok
ja chcialabym miec takie bolesno┼Ť─ç okolicy l─Öd┼║wiowej poni┼╝ej dolnych ┼╝eber, nie nasilaj─ůca si─Ö podczas ruchu; Wi─Öc interesuje mnei wszystko co zwi─ůzane z tym miastem. ) Ja tez bym sie chciala zapisac chocby na gimnastyke, bo mi brakuje ruchu, tylko musze sie za tym porzadnie rozejrzec. Jak kto┼Ť po kilku dniach doszed┼é po takim zabiegu do siebie to jest niesamowitym farciarzem Pozdrawiam wszystkich cierpi─ůcych. [link widoczny dla zalogowanych]
NIedlugo po wyjsciu stamtad okazalo sie, ze to byla stracona wizyta i stracone pieniadze. Witam Panie! Pozdrawiam podstawy do uniewaznienia cywilnego napisalam Ci na poprzedniej stronie, nie musisz jednoczesnie uniwazniac slubu koscielnego sa to 2 odrebne procedury. W skr├│cie opisane s─ů 3 etapy diety- 1 etap (2 tygodniowy) ma nast─Öpuj─ůce zalecenia: Witam Was dziewczyny A topik jest o Zamenhofa, wi─Öc wszystkie inne rozwa┼╝ania s─ů raczej skazane na pora┼╝k─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Antoninka - jak po zabiegu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałam chyba tak z 15 blach na 90 osób.

Stwierdzi┼é, ┼╝e z moich bada┼ä wynika, ┼╝e zara┼╝enie mia┼éo miejsce na conajmniej 5 tygodni przed zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝─Ö, wi─Öc nie jest szkodliwe dla mojego dzidzusia.
[link widoczny dla zalogowanych]
bo sk├│ra najdzie sie na to miejsce gdzie paznokeic byl wyciety, g┼éupote robicie ja to przechodzilam i mailam miec wycinany fragment ae sie wycofalam w ostatniej chwili trafilam na super specjaliste od zwyrodnien paznokci i cale leczenie trwalo miesiac bez wycinania bez b├│lu, ludzie z panokciem do chirurga tylko wtedy gdy chcecie w ogole paznokcia usun─ůc, wiem co m├│wie i wiem co przesz┼éam z tym pazurem cale szczescie ze tak sie to skonczylo
BMR + Activity = dzienne zapotrzebowanie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy mniejszej piersi podci─ůgamy bardziej rami─ůczko i je┼Ťli trzeba dodajemy wk┼éadk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja udawałem że jestem chory na białaczkę-zdałem heh
[link widoczny dla zalogowanych]
Strata czasu i pieniedzy!

Jezeli do NY,NJ,IL(Chicago) to przeciez tam sa normalne Polskie sklepy elektroniczne i tam dostaniesz co chcesz. [link widoczny dla zalogowanych] Bo jakby nie było jest to głupia sprawa!
Ja teraz mam ch─Ö─ç zrobi─ç sobie kolczyk w j─Özyku lub sobie zrobi─ç kolejne 2 dziurki w uchu strasznie mi si─Ö podoba piercing..lubie miec kolczyki..tylko nie w takich dzizwnych miejscach pozdro :*** Ale teraz jako┼Ť nie tak je┼║dzi mi si─Ö na si┼éowni na magnetycznym. Powiem kr├│tko ja to mam problem jestem osob─ů niepe┼énosprytn─ů, ale nosz─Ö tylko aparat a tak zdr├│w jak ryba. czy lto┼Ť cosik mo┼╝e mi powiedzie─ç? 1 P─śCZEK ZIELONEGO SELERA [link widoczny dla zalogowanych]
Hmm ? Zjad┼éam popcorn ale ma┼éy i wiecie waga bynajmniej nie skoczy┼éa do g├│ry harmonogramu pracy. zmyj* Odpowiedzi konkretnej nie dostaniesz ale zawsze warto spr├│bowa─ç. Mam ten sam problem, co chyba tu ka┼╝dy, ale interesuje mnie kwestia tych pieni─Ödzy tzn., sk─ůd wiecie, ┼╝e trzeba co┼Ť wp┼éaca─ç i gdzie wp┼éacacie, bo m├│j ch┼éopak z┼éo┼╝y┼é dokumenty, ale nic o kosztach mu jeszcze nie powiedziano!! cieszycie sie jak dzieci.
Czy mo┼╝na go dosta─ç bez recepty?
natalieee, uwazaj bo te tabletki moga powodowac pekanie prezerwatyw!!
Trzeci dzie┼ä W ci─ůgu dnia je┼Ť─ç tylko sa┼éatki z gotowanych warzyw (buraki, marchew, ziemniaki, mo┼╝na doda─ç kiszone og├│rki, kiszon─ů kapust─Ö, cebul─Ö, olej ro┼Ťlinny wraz z sucharkami z ciemnego pieczywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin