Forum www.amarilloadamek.fora.pl Strona Gwna FAQ Uytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci Zaloguj Rejestracja
www.amarilloadamek.fora.pl
turnieje fifa
 Jeżeli ten stan nie ustąpi do końca tygodnia to muszę ma Zobacz nastpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla
trener
trener



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 20:37, 04 Kwi 2014 Powrt do gry

Hej
[link widoczny dla zalogowanych]
ma to szansę?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lewatywy nam nie robili. [link widoczny dla zalogowanych] Nie mam problemów z postawą ale moim marzeniem jest pojechać do Paryża( jestem modelką , lecz zaniską żeby móc tam pojechac z agencji mam tylko 170 cm wzrostu) Jestem gotowa zrobić wszystko dla marzeń i mojego komplaksu, może i jest to głupotą lecz jestem zdecydowana.
\Rozgrzeszcie\ mnie bo \zgrzeszyLam\ malutka kromeczka chlebka cebulowego i pachnaca kielbaska ktora mi wlasnie corka przywiozla z Polski i sie nie wytrzymalam, ale sie wam wyspowiadalam i obiecuje poprawe gwarantuje wam, ze bedzie efekt jojo i rozwalicie sobie metabolizm.. Lubie poszalec, ale wszystko w granicach. Duch wieje kędy chce Bardzo trafne określenie !!! ja tez chce wyjechac z moim chlopakiem mam 24 lata on 27lat on ma prace za 1500zl miesiecznie ja moge znalezc max za 1000zl wiec raczej nigdy bysmy sie niczego nie dorobili mam na mysli mieszkanie.To smutne ze trzeba wyjechac do innego panstwa aby cos w zyciu miec [link widoczny dla zalogowanych]
Idę smażyć jajka. Ostatni raz bylam u niej rok temu,w lecie 2009 juz tam nie pracowala. GRATULACJE!! Prawdziwe zdziwienie przeżyła pielęgniarka, kiedy pan z szybu windy zapytał o Renię i zadzwonił do szefa, żeby ten natychmiast przyjeżdżał do szpitala. no i wielkie rozczarowanie dostałam @ czyli test z 27 dnia cyklu sie nie mylił , ze nie jestem w ciąży !!! Ptysia a co z Tobą? Witajcie...!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo często mam straszne napady głogu, po czy mam poczucie winy że wogóle cokolwiek zjadłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
MOze ktos, kto DSH robil, napisalby wiecej na ten temat? Uspokoił się trochę jak znalazł w necie stronę jak wygląda oryginalna LiDa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i na slubach co 2 czy co 3 kobieta w takiej wystepuje [link widoczny dla zalogowanych] Witam,
No i nastepnego dnia nie są już takie fajne jak po umyciu. należą do lejkowatych, bo ich pajęczyna w rogu-kącie jest zbudowana w lejek, a one na dole. Witajcie dziewczyny bardzo się cieszę mam nadzieje, że reszta Twoich wątpliwości zostanie rozwiana. . [link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce iść do chirurga, ale chyba będę musiała. macie moze jakoms stronke internetowa?? Ja wczoraj miałam przekopany dzień.Byłam w Urzędzie Pracy i inne sprawy pozałatwiałam.Nalatałam się po mieście,że nogi odpadały.A w domu maluchy tak dawali czadu,ze miałam dość. Ja ćwiczyłam przez 1,5 tygodnia po godzinkę dziennie czasami i więcej, hmmm po tym czasie waga nie spadła mi wcale, ale za to lepiej rozbudowały mi sie mięsnie no i chyba za bardzo łydki ;( cos robie nie tak sama nie wiem, brak spadku wagi troche mnie zniechęcił ale nie poddam sie znów zaczne cwiczyc bo to jedyny sposób z jakiego moge skorzystac. W poniedziałek idę na kolsultację Ordynatorską i co jest pewne czeka mnie operacja usunięcia torbieli. wycieczka do zoo udana, dziewczynki zadowolone najwięcej entuzjazmu wzbudziły oczywiście małpy i słoń, ale też takie mini - zoo ze zwierzętami gospodarskimi, bo tam można było wszystko pooglądać z bliska, pogłaskać kozę czy królika... i to jak oni tancza ....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bejbi czy żadna z osób które z Tobą pracują nie wie o chorobie męża?
[link widoczny dla zalogowanych]
czy podczas oczyszczania bolała was głowa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poszlam w wieku 16 lat. [link widoczny dla zalogowanych] cześć kobitki jakis tydzień temu kupiłam tą herbatke na prośbę mamy ( miała się bardzo odchudzac ) ostatecznie to ja to zaczęłam pić i musze przyznać że nie jest to takie złe wcześniej piłam czerwoną Pu Erh, zieloną kaktusowa ( mniamm ) i czarną Africane - takie mi pani poleciła w herbatach świata i tak jakoś się wciągnęłam w te herbaty odkąd pije slim figure wogóle nie chce mi się jeść, czasem aż się zmuszam do jedzenia chość nie mam apetytu, w sumie dobrze bo czuje się lekka i wogóle nie jestem zmęczona, nie ma skutków ubocznych więc kupie kolejne opakowanie nie będę czarować z wagą bo przyznaje że ważyłam się jakieś 2 lata temu jak widać nie jestm maniaczką odchudzania, ale ostatnio zauważyłam że spodnie sie zrobiły bardzo luźne no i ogólnie lepiej sie czuje nie stosuje żadnej diety zawsze jadłam to na co miałam ochote, nie stosuje też żadnych regularnych ćwiczeń bo i tak codziennie mam dużo ruchu a wieczorem uwielbiam właączyć muze na full i tańczyć koło 2 godzin - zreszta nie licze ;D dziewczyny nie ma co się katować, życie jest po to żeby się cieszyć a nie marnować na liczeniu kalorii i ciągłym myśleniu czy nie zjadlam za dużo :/ każda kobieta jest piękna, jeśli wy tak bedziecie o sobie myśleć i bedziecie pewne siebie to inni ludzie to zauważą i nikt nie bedzie patrzył na to, że gdzieśtam macie za dużo- bioderkach czy na brzuszku, będą widzieć tylko wesoła,cieszącą sie życiem dziewczyne z pięknym uśmiechem uśmiech od ucha do ucha, biust do przodu i głowa do góry a gwarantuje sukces trzymcie sie buźka
Po tym incydencie lekarz zaproponował mi antykoncepcje - nie ma owulacji, nie ma cyst, proste. dodam iz mam wlosy krecone no i w tym momencie z pewnoscia nie nadaja sie do prostowania! nazwij , to będzie piątą nikolą w klasie , oprócz tego będzie jeszcze 5 wiktorii i 4 oliwie waga nie taka zla ale wyglad znow z miesiaca na miesiac bardziej obly. Pan Paweł w minute wybrał kolor dla mnie (blond zimny ale nie biały!), nałożył farbę, umyto głowę + masaż. [link widoczny dla zalogowanych]
Urodziłam ślicznego chłopca, dostał 10 pkt w skali Apgar. Ciao a tutti Ja używam żel uv do tipsów firmy Vivien Nail Art, sa niedrogie ale wspaniale sie na nich pracuje - moje klientki tez sa bardzo zadowolone niezniszczalne pazurki Ja z receptą płaciłam 6 zł z groszem... Doskonała obsługa, świetne usługi. aha pamiętajcie, że ścinać trzeba dobrymi nożyczkami bo inne szarpią włosy i nic nie daje tylko wręcz przeciwnie. http://www.youtube.com/watch?v=lqCOfxCGaoY
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w związku z mniejszą kasą w pup będą przede wszystkim brać pod uwagę tych co później zostawią ludzi.
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja nie wchodzę na wagę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Optymalny przebieg takiego aktu płciowego powinien wyglądać tak, że gdy jeden mężczyzna osiągnie swój orgazm, ustępuje pola drugiemu i czeka na swoje zregenerowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

seminka gratuluję [link widoczny dla zalogowanych] Na masarze chodzil codziennie ok 20 dni a kosztowaly ok 50zl ale to bylo pare lat temu wiec cena ta mogla ulec zmianie.
Chciałabym zrobić sobie pazurki ale nie wiem czy żelowe czy akrylowe? Tylko te osoby, ktore zdobyly wystarczajaca liczbe punktow sa dopuszczone do egzaminu ustnego. moze to ciąż Zdrowie psychiczne najważniejsze. no nie wiem co robić, w sumie nie ma dużo inwestycji, to oni głównie ładują [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkim szukającym profesjonalizmu, pomocy w niepłodności, pewności najlepszej opieki podczas ciąży oraz pomocy w problemach ginekologicznych polecam Dr. Umysł się rozjaśnia i wszystko, co dotychczas było trudne, skomplikowane, bez wyjścia, zaczyna być widać w jasnym i prostym świetle. Ważne aby czuć się z tym dobrze, i być przekonanym, że naprawdę akurat tego potrzebujemy. moj narzeczony nie jest wprawdzie turkiem, ale arabem....jestesmy juz rok razem...ale znamy sie juz dlugo...w przyszlym tygodniu bierzemy slub w moschee, a w przyszlym roku w polsce...bo on tego chce!!! czy szanują decyzję rodziców o nieszczepieniu? Trzeba zużyć cały antybiotyk pamiętając żeby po namoczeniu ngi delikatnie odsuwać patyczkiem z antybiotykiem narośl od paznokcia w między czasie zakroplić przestrzeń pomiędzy paznokciem .Mnie wystarczył tydzień zależy od tego jak bardzo jest zainfekowany Polecam wszystkim niezdecydowanym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz nastpny temat
Zobacz poprzedni temat
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin